Search
Close this search box.

بهترین جراح بینی در تهران

طبق تحقیقات بدست آمده از جراحی بینی، ایران از جمله کشورهایی است که بیشترین جراحی زیبایی بینی در آن صورت می گیرد. در این خصوص انتخاب بهترین جراح بینی بسیار ضروری و مهم است، زیرا با توجه به انتخاب نا آگاهانه و عدم مهارت جراح مشکلات ظاهری و حتی عملکردی ایجاد می شود. دکتر علیرضا ابیانه بهترین جراح بینی در تهران می تواند برای رفع مشکلات ظاهری و عملکردی بینی به شما عزیزان یاری برساند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه انتخاب و ویژگی های جراح خوب بینی در تهران آشنا کنیم، لذا تا انتها همراه ما باشید.

برای عمل بینی پیش چه دکتری بریم؟

اگر قصد عمل بینی را دارید، شاید شما هم با این سوال مواجه شوید که برای این جراحی به چه دکتر یا متخصصی مراجعه کنم. عمل بینی توسط جراحان پلاستیک، جراحان فک و صورت و متخصصان گوش، حلق و بینی (ENT) انجام می شود. بهتر است بدانید که انتخاب بهترین جراح بینی در تهران به هدف عمل بستگی دارد.

به طورکلی، عمل بینی با دو هدف زیبایی و درمانی انجام می شود. در جراحی زیبایی بینی مشکلات ظاهری از جمله شکل، اندازه و فرم بینی تغییر داده می شود. این عمل معمولا توسط جراح پلاستیک، جراح فک و صورت و متخصص ENT انجام می شود.

در حالی که در عمل های درمانی بینی مشکلات تنفسی ناشی از پولیپ بینی، بزرگی شاخک بینی، انحراف بینی و سایر مشکلات توسط همه جراحان انجام نمی شود. افرادی که از مشکلات تنفسی مانند انسداد و گرفتگی بینی رنج می برند برای رفع این مشکل باید به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنند. توصیه می شود اگر علاوه بر عمل زیبایی بینی به عمل های درمانی مانند عمل انحراف بینی یا عمل پولیپ بینی نیاز دارید به متخصص ENT مراجعه کنید.

اهمیت انتخاب جراح بینی خوب

بینی یکی از اعضاء بسیار مهمی است که در مرکز صورت قرار می گیرد و یک جراح بینی خوب باید به این نکته توجه داشته باشد. بینی تاثیر بسزایی در ظاهر زیبایی افراد دارد، بنابراین شکست در عمل بینی می تواند تاثیر منفی بر روی ظاهر افراد داشته باشید. علاوه بر این، شکست در عمل می تواند اعتماد به نفس افراد را کاهش دهد، لذا انتخاب بهترین جراح بینی ضرورت پیدا می کند.

علاوه بر زیبایی، بهتر است بدانید که بینی نقش تعیین کننده ای در تنفس دارد. به همین علت عدم مهارت جراح و هرگونه اشتباه در حین عمل می تواند باعث مشکلات تنفسی شود. در نتیجه انتخاب جراح خوب بینی نه تنها بر زیبایی ظاهری نقش دارد، بلکه بر روی عملکرد تنفسی موثر است. در نتیجه برای حفظ زیبایی ظاهری بینی و حفظ سلامت خود در انتخاب جراح خوب بینی دقت لازم را نمایید.

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟

انتخاب جراح بینی خوب و مراقبت های بعد از عمل بینی دو فاکتور کلیدی برای موفقیت در عمل بینی است. بدون شک هرچه تجربه و مهارت جراح بیشتر باشد، احتمال موفقیت نیز بالاتر می رود. علاوه بر دستیابی به عمل مطلوب میزان عوارض جانبی عمل بینی نیز کاهش می یابد. یک جراح خوب بینی باید ویژگی های متعددی داشته باشد که عبارتند از:

بیشتر بخوانید: جراحی بینی گوشتی

داشتن مهارت و تخصص بالا

هرچه مهارت و تخصص جراح بالاتر باشد، بدون شک نتیجه جراحی ایده آل بوده و احتمال بروز عوارض جانبی کاهش پیدا می کند.

شناخت زیبایی شناسی فرم بینی

یک جراح خوب بینی باید دید زیبایی شناسی و همچنین شناخت کامل به آناتومی بینی داشته باشد. این هنر یک جراح زیبایی بینی است که با در نظر گرفتن علم و تخصصی که در ضمینه پزشکی دارد بتواند با ادغام کردن هنر زیبایی، نتیجه جراحی بینی را با رضایت بیمار به انجام برساند.

به روز کردن اطلاعات پزشکی

اگرچه مهارت جراح اهمیت بسزایی در نتیجه عمل دارد، اما علم پزشکی در لحظه در حال توسعه است. در نتیجه یک جراح خوب در کنار تجربه بالا باید اطلاعات خود را به روز کرده و با روش ها و تکنیک های جدید جراحی بینی آشنا شود.

انتخاب مناسب ترین فرم بینی

انتخاب بهترین فرم و مدل بینی یکی از ویژگی های بهترین جراح بینی در تهران محسوب می شود. توجه داشته باشید که بینی هر فرد منحصر بفرد است، لذا جراح خوب باید توانایی تغییرات متناسب با ساختار و چهره فرد را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: جراحی بینی استخوانی

نمونه جراحی های موفق

بهترین جراح بینی بدون شک میزان رضایت مراجعه کنندگان بالا و نمونه جراحی های موفق بسیاری دارد. هرچه نمونه جراحی های قبل و بعد بینی بیشتر باشد، انتخاب بیمار برای بهترین فرم بینی آسان تر خواهد بود.

برقراری ارتباط با بیماران

یک جراح بینی خوب کسی است که از انتظارات مراجعه کننده آگاه بوده و باتوجه به سلیقه و ساختار بینی بیمار، جراحی را انجام دهد. یک جراح خوب باید بتواند ارتباط خوبی با بیمار برقرار کرده و تمام عوارض ناشی از مدل انتخابی را شرح دهد. متاسفانه برخی از پزشکان و جراحان تنها انتظارات بیمار را برآورده کرده و توجهی به ساختار بینی و سایر اجزای صورت بیمار نمی کنند.

بیشتر بخوانید: جراحی بینی مردان

بیوگرافی دکتر علیرضا ابیانه

دکتر علیرضا ابیانه مدرک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه آزاد اخذ کردند. ایشان در طی دوران دانشجویی پزشکی، در امتحانات جامع علوم پایه و امتحانات جامع پره انترنی، به ترتیب موفق به دریافت رتبه چهارم به رتبه سوم شدند. ایشان جهت فراگیری دانش روز جهانی در آزمون سراسری تخصصی به کشور هند سفر کردند.

سپس، در بین پزشکان شرکت کننده از سراسر جهان موفق به راهیابی به رشته تخصصی گوش، حلق، بینی و جراحی پلاستیک صورت در دانشگاه راجیو گاندی شدند. پس از اتمام دوره تخصصی، در آزمون نهایی بورد آن دانشگاه رتبه نخست را کسب نمودم. پس از اتمام تحصیل به ایران بازگشته و با دریافت فلوشیب تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران تا به امروز مشغول به عمل بینی هستند.

جهت مشاوره رایگان با دکتر علیرضا ابیانه فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام خانوادگی:
شماره تماس:
پیام شما
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

به هنگام جراحی بینی توصیه می شود تعدادی از پزشکان با تجربه و ماهر را در نظر بگیرید و و در در مورد مهارت، تبحر و تجربه هریک اطلاعات کامل بدست بیاورید. مشاهده نمونه کارهای جراح از طریق شبکه های اجتماعی پزشکان یا مراجعه حضوری به مطب می تواند به انتخاب شما در جراح خوب بینی کمک کند. توجه داشته باشید هرچه نمونه عمل های قبلی پزشک را مشاهده کنید، تشخیص می دهید که جراح متناسب سلیقه شما است یا خیر.

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید انتظارات منطقی از نتیجه جراحی بینی است. شما با توجه به گوشتی یا استخوانی بودن بینی باید انتظار معقولانه از جراح خود داشته باشید. در واقع یک جراح خوب باید به شما اطمینان از نتیجه جراحی بدهد تا بیمار دچار استرس و نگرانی از نتیجه جراحی نشود هر چه همکاری بین جراح بینی و بیمار بیشتر باشد منجر به موفقیت بیشتر در جراحی می شود.

کلام آخر

همانطور که اشاره شد، انتخاب جراح خوب بینی اهمیت بسزایی در نتیجه عمل خواهد داشت. یک جراح خوب علاوه بر مهارت و تخصص های لازم باید به هنگام مشاوره بدون در نظر گرفتن منافع خود بتواند به خوبی مشاوره دهد و یک دیدگاه کلی از نتایج به فرد متقاضی بدهد تا به خوبی بتواند تصمیم گیری کند. توجه داشته باشید عدم مهارت و تجربه جراح می تواند علاوه بر مشکلات ظاهری باعث اختلالات تنفسی شده و سلامت شما را به خطر بیاندازد. لذا در انتخاب بهترین جراح بینی در تهران دقت لازم را داشته باشید تا نتیجه مطلوبی از عمل بدست آوردید.

مطالب مرتبط